Lokasi baru Bengkel




LOKASI BARU BENGKEL = Berhampiran Wetland Dengkil dan Taman Topaz Dengkil





Untuk membuat sebarang perjumpaan, sila membuat 'appointment' terlebih dahulu untuk memudahkan pihak kami dan anda untuk berurusan. Sila hubungi no tertera untuk membuat 'appointment' atau perjumpaan.

Hj Isa : +60127986909 whatsapp / viber / call / sms
Hajjah : +60126588744 whatsapp / call /sms


Email : hjisabnu29@gmail.com

Friday 16 November 2018

Tempahan Tongkat Kayu Kemuning


Hai Assalamualaikumm.. 
Good morning people 😉


Harini nak share sikit tempahan yang kita buat.. This is the latest tempahan tongkat yang kami terima.. Tempahan tongkat kali ni menggunakan kayu kemuning hitam dan juga kemuning emas.. Tempahan kali ni special sikit sebab customer ada bagi pada kami batu petir untuk diletakkan pada tongkat yang ditempah.. So, inilah hasilnya tongkat kayu kemuning hitam berbelang kayu kemuning emas dan berbatukan batu petir..

Tongkat juga merupakan salah satu produk under Qalamqu. You can visit Qalamqu's blog to find more about other Qalamqu's products 



Tersergam indah batu petir kat tongkat ni hihi



Inilah kesuluruhan rupa  tongkat ni





Haa, cantikkan? Korang pun boleh tempah macam ni jugak.. If korang ada extra accessories nak letak kat produk yang korang tempah tu boleh je kami letak sekali.. 😀 

Jika anda ingin membuat tempahan atau mempunyai sebarang pertanyaan, sila hubungi atau whatsapp (just click on the phone number)



Wan (017-6755236)
Alin (017-6759935)
Hj Isa (012-7986909)


2 comments: