Lokasi baru Bengkel




LOKASI BARU BENGKEL = Berhampiran Wetland Dengkil dan Taman Topaz Dengkil





Untuk membuat sebarang perjumpaan, sila membuat 'appointment' terlebih dahulu untuk memudahkan pihak kami dan anda untuk berurusan. Sila hubungi no tertera untuk membuat 'appointment' atau perjumpaan.

Hj Isa : +60127986909 whatsapp / viber / call / sms
Hajjah : +60126588744 whatsapp / call /sms


Email : hjisabnu29@gmail.com

Monday, 31 December 2018

UPDATE: Galeria KWM Craft


Assalamualaikum Readers!!
Hope you guys are doing fine okay.. 😉

Alhamdulillah, proses pembuatan galeri baru KWM Craft berjalan dengan lancar. Di post sebelum ni, baru siap sikit je,, bumbung tak pasang lagi baru nampak rangka je.. Kalini bumbung dah pasang barulah nampak kan camana bentuk galeri baru ni. hiihi.. Bak kata orang, dah hampir sempurna sifatnya.. 😄😄

Galeri baru ni, InsyaAllah akan siap pada tahun 2019.. So, nanti bila dah siap, jangan lah segan-segan nak singgah.. Boleh tengok hasil-hasil produk KWM Craft..






Jika ingin menempah atau mempunyai sebarang pertanyaan, sila hubungi atau Whatsapp 


Hj Isa ( 012-7986909 )
Wan ( 017-6755236 )
Syafiqah ( 012-3488760 )
Alin ( 017-6759935 )


No comments:

Post a comment