Lokasi baru Bengkel




LOKASI BARU BENGKEL = Berhampiran Wetland Dengkil dan Taman Topaz Dengkil





Untuk membuat sebarang perjumpaan, sila membuat 'appointment' terlebih dahulu untuk memudahkan pihak kami dan anda untuk berurusan. Sila hubungi no tertera untuk membuat 'appointment' atau perjumpaan.

Hj Isa : +60127986909 whatsapp / viber / call / sms
Hajjah : +60126588744 whatsapp / call /sms


Email : hjisabnu29@gmail.com

Tuesday, 12 March 2019

Old Look to New Look (Fabrik Kerusi)

Hai Assalamualaikumm..

Anda mesti ada kan kerusi yang dah bertahun guna.. Dah lama guna mestilah dah tak cantik kan, nampak kusam je,  takpun fabrik kerusi tu dah pudar, banyak kesan kotor, kena cakar dengan kucing (kalau ada bela kucing lah), macam-macamlah..  Nak tengok pun dah tak menarik.. Segan je bila orang datang rumah tengok kerusi kita buruk macamtu..

Takpe,.. jangan risau, jangan khuatir.. Kami boleh membantu anda.. Sekarang kami ada menyediakan perkhidmatan untuk menggantikan kerusi lama anda kepada rupa yang baru.. Yang semestinya takyah membazir duit nak beli kerusi baru.. Hantar saja pada kami.. InsyaAllah kami boleh tukarkan fabrik kerusi anda, cat balik kerusi anda supaya kelihatan seperti baru semula.. 

Kalau berminat jangan lah segan-segan untuk hubungi kami.. 😉










Jika mempunyai sebarang pertanyaan, sila hubungi atau Whatsapp 


Hj Isa ( 012-7986909 )
Hajah Rohani ( 012-6588744 )
Wan ( 017-6755236 )
Syafiqah ( 012-3488760 )
Syazlin ( 017-6759935 )




No comments:

Post a comment