Lokasi baru Bengkel




LOKASI BARU BENGKEL = Berhampiran Wetland Dengkil dan Taman Topaz Dengkil





Untuk membuat sebarang perjumpaan, sila membuat 'appointment' terlebih dahulu untuk memudahkan pihak kami dan anda untuk berurusan. Sila hubungi no tertera untuk membuat 'appointment' atau perjumpaan.

Hj Isa : +60127986909 whatsapp / viber / call / sms
Hajjah : +60126588744 whatsapp / call /sms


Email : hjisabnu29@gmail.com

Saturday, 2 February 2019

Tasbih Kayu Campur


Hai Assalamualaikumm..

Yuhuu.. Alhamdulillah kami baru je siapkan tasbih kayu campur.. Apa tu?? Haa.. tasbih ni dia ada beberapa jenis kayu  untuk buat biji tasbihnya.. Antara kayunya adalah teras kemuning hitam, kemuning emas, gaharu buaya, raja kayu, teras menang dan teras gemunggal.. Tasbih ni bersaiz 8mm... Boleh kire unik lah kan.. Selalu kan satu jenis kayu je.. hehe 

Meh.. tengok gambar kat bawah ni..






Jika ingin menempah atau mempunyai sebarang pertanyaan, sila hubungi atau Whatsapp

Hj Isa ( 012-7986909 )
Wan ( 017-6755236 )
Syafiqah (012-3488760)
Alin ( 017-6759935 )

No comments:

Post a comment