Lokasi baru Bengkel




LOKASI BARU BENGKEL = Berhampiran Wetland Dengkil dan Taman Topaz Dengkil





Untuk membuat sebarang perjumpaan, sila membuat 'appointment' terlebih dahulu untuk memudahkan pihak kami dan anda untuk berurusan. Sila hubungi no tertera untuk membuat 'appointment' atau perjumpaan.

Hj Isa : +60127986909 whatsapp / viber / call / sms
Hajjah : +60126588744 whatsapp / call /sms


Email : hjisabnu29@gmail.com

Tuesday 3 November 2015

Children Playhouse (Rumah Kanak Kanak)


Seperti yang dijanjikan kelmarin, ini adalah contoh customer kami yang mengingikan sebuah rumah kecil untuk dijadikan tempat bermain anak anak mereka yang dikenali sebagai Children playhouse.


Reka bentuk 'Children Playhouse' sebelum ia disiapkan.


Ini bentuk 'Children Playhouse' setelah siap digubah. Proses yang dilakukan ketika ini ialah proses penyemburan untuk kelihatan lebih cantik dan menarik. 


Pandangan  'Children Playhouse' dari sisi kiri. 


Ini pula rumah rekaan lain untuk 'Children Playhouse' di atas permintaan customer. Dan seperti yang anda nampak lihat proses ukur lilit 'Children Playhouse' sedang dijalankan bagi memastikan rumah tersebut selari dengan ukuran yang dikehendaki customer.


Rekaan ini lain sedikit daripada yang pertama kerana ia mempunyai Double Window iaitu didepan dan di sisi kiri rumah kanak kanak ini. 


Pandangan dari sisi kanan rumah kanak kanak ini. 


Dan setelah selesai semuanya, rumah ini akan dihantar kepada customer. 


Inginkan sebuah rumah tersebut untuk anak anak anda ? tunggu apa lagi hubungi tuan haji dan hajjah untuk mendapatkannya. 

Hj : 0127986909
Hajjah : 0126588744

Kami juga menyediakan perkhidmatan menjual kayu pallet yang telah siap diketam ataupun belum. Ataupun kayu kayu yang lain boleh lah hubungi kami di talian seperti yang tertera diatas. 






No comments:

Post a Comment