Lokasi baru Bengkel




LOKASI BARU BENGKEL = Berhampiran Wetland Dengkil dan Taman Topaz Dengkil





Untuk membuat sebarang perjumpaan, sila membuat 'appointment' terlebih dahulu untuk memudahkan pihak kami dan anda untuk berurusan. Sila hubungi no tertera untuk membuat 'appointment' atau perjumpaan.

Hj Isa : +60127986909 whatsapp / viber / call / sms
Hajjah : +60126588744 whatsapp / call /sms


Email : hjisabnu29@gmail.com

Tuesday 26 July 2016

Exotic Wooden Executive Pen


Assalamualaikum....

Apa khabar semua? Pagi-pagi ni mood ceria sebab tak sabar nak update blog ni ha. Dari malam tadi idea mencurah-curah ke ladang gandum sebab nak tulis pasal pen.

Pen je?

Ha...... yang ni bukan sembarangan pen, tapi pen ni handmade, dan diperbuat daripada kayu tau. Itu yang bezakan kami dengan pembekal-pembekal pen kat supermarket tu. Depa punya pen cantik, kami punya pen pun mesti lah cantik jugak. Bak kata omputih rare & distinguish gitu.

Pen ni ada dua, fountain pen dan ball-point pen. Kitaorang labeled it as Exotic Wooden Executive Pen. Sebab apa? Sebab bentuknya yang elegan (mcm yng geng-geng executive dok pakai tu), diperbuat dari kayu eksotik (ye, kayu eksotik, bukan kayu biasa), susah nak jumpa (of course) dan yang penting sekali, si pengguna akan nampak ada stylelah!


Jenis kayu eksotik yang boleh dipilih adalah dari Kayu Kemuning Hitam, Kayu Kemuning Emas, Ketengge, Kayu Teras Kelor, Kayu Arang Bunga, Kayu Akasia, Kayu Cendana, Kayu Penawar Hitam, Raja Kayu Hitam, dan Raja Kayu Putih. Banyak choice kan?



 Tempahan dari customer kami. Pen ini dari kayu kemuning hitam. Nampak kehijauan. Unik kan?

Yang dibawah ini pula, adalah antara tempahan dari customer dari pelbagai jenis kayu.






Pen ini juga di featured-kan di salah satu exhibition di PWTC beberapa bulan yang lepas. 



Siapa tak kenal dengan ikon perubatan TV Al-hijrah, Dr Norman? Beliau ada datang melawat kilang kami recently, tgh tengok-tengok barang-barang yang ada dibuat di kilang kami.


Last but not least, calling-calling  lah kami kalau nak cari executive pen yang diperbuat dari kayu untuk bos ke, untuk husband/wife ke, hadiah birthday ataupun anniversary, kegunaan sendiri ke, dan lain-lain.... etc (end-of-thinking-capacity)... *peace*


Representative KWM Craft:

Haji: 012.798.6909
Hajjah: 012.658.8744
Firdaus: 013.202.3420
Sara: 011.1195.7717



No comments:

Post a Comment