Lokasi baru Bengkel




LOKASI BARU BENGKEL = Berhampiran Wetland Dengkil dan Taman Topaz Dengkil





Untuk membuat sebarang perjumpaan, sila membuat 'appointment' terlebih dahulu untuk memudahkan pihak kami dan anda untuk berurusan. Sila hubungi no tertera untuk membuat 'appointment' atau perjumpaan.

Hj Isa : +60127986909 whatsapp / viber / call / sms
Hajjah : +60126588744 whatsapp / call /sms


Email : hjisabnu29@gmail.com

Thursday 28 July 2016

Time to Celebrate!

Assalamualaikum semua! Helo helo helo...!

Well, before raya, kitaorang busy, tgh raya ni lagi la triple the busy. Tak sempat kitaorang nak organize Kursus Asas Larik pada minggu ketiga seperti yang dijadualkan. Minggu ke empat ni pulak mcm x sesuai buat kursus, I'm pretty sure mesti banyak gila jemputan open house last minute tak pun jemputan kahwin kan? Kitaorang pon tak terlepas menerima jemputan dan tak ter-pegi semua rumah. Lagipun, perut pun dah makin maju ke depan sebab makan banyak. Effort puasa wasted !

Haha.

Itu cerita makan-makan raya, ni pulak cerita raya di kilang. Kami berpesta dengan kayu dan ukiran serta tempahan-tempahan unik untuk tasbih, tongkat, pen dan lain-lain. Huh! Penat tapi berbaloi-baloi. Terima kasih kepada pekerja KWM Craft kerana sentiasa passionate untuk menghasilkan yang terbaik demi permintaan customer. 

Jom cekidout tempahan-tempahan di kilang yg bersusun-susun itu!

Meja dan Kerusi Penceramah



Tabung Masjid Berserta Ukiran



Tempahan Meja



Toys Display Rack


Inilah more or less tempahan masa raya yang sempat/teringat nak ambil gambar. Hihi *ketawa sopan* Ada jugak tempahan kecil-kecilan untuk ukiran. Nanti kita update yang itu untuk post lain kali la ye. heeeee...

Eh jap, hari ni dah 23 Syawal la, and I just remembered, kitaorang forgot to wish all our readers,

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir dan Batin!

Nah kad digital untuk semua!
Source here

Seandainya ada kata-kata yang mengguris hati, tersalah tatabahasa, ataupun ter-miss nak balas komen-komen anda di blog ataupun Facebook maaf yeee!. Terima kasih kepada semua atas sokongan anda kerana masih sudi menjadi pembaca setia blog kami. :)

Stay tuned for more story from us Gais! Tata Titi Tutu~


No comments:

Post a Comment