Lokasi baru Bengkel




LOKASI BARU BENGKEL = Berhampiran Wetland Dengkil dan Taman Topaz Dengkil





Untuk membuat sebarang perjumpaan, sila membuat 'appointment' terlebih dahulu untuk memudahkan pihak kami dan anda untuk berurusan. Sila hubungi no tertera untuk membuat 'appointment' atau perjumpaan.

Hj Isa : +60127986909 whatsapp / viber / call / sms
Hajjah : +60126588744 whatsapp / call /sms


Email : hjisabnu29@gmail.com

Tuesday 29 November 2016

Hasil Pertukangan Kayu untuk Peralatan Surau

Recently kami ada update satu blog post (LINK) mengenai penglibatan kami dalam di Karnival Maal Hijrah anjuran FGV, dimana kami ada buka booth dan memasarkan produk-produk kami disana. Dalam banyak-banyak product yang dibeli oleh para pengunjung, Alhamdulillah, ahli surau disitu berkenan dengan hasil pertukangan kami dan telahpun menempah beberapa peralatan surau dari kami. Dalam masa 2 minggu, siap! heeee...

Antara hasil pertukangan untuk Surau FGV adalah:






Haaaaa...nampak tak siap ada logo lagi. Memang custom made habis... (memang kepakaran kami untuk menghasilkan apa jua design custom made - You give us the design, we do the rest!)

Dengan adanya peralatan-peralatan ini, kami berharap agar muslimin dan muslimat akan bertambah seronok untuk datang ke surau dan memakmurkan lagi aktiviti-aktiviti surau disana. Kalau tak salah, perbadanan surau FGV ini senantiasa mempunyai aktiviti-aktivi yang berfaedah untuk menarik perhatian para muslimin dan muslimat untuk sama-sama memanfaatkan kemudahan surau yang ada. 

Buat masa ini, kami mempunyai pelbagai jenis peralatan masjid yang kami boleh buat untuk anda. Nak tengok apa yang kami ada? Boleh klik LINK ini untuk maklumat lanjut. Kalau dah berkenan, apa lagi? boleh la pm tepi untuk keterangan lanjut. 


Representative KWM Craft:

Haji: 012.798.6909
Hajjah: 012.658.8744
Firdaus: 013.202.3420
Sara: 011.1195.7717

1 comment:

  1. Alhamdulillah semoga atas bantuan ki witjaksono terbalaskan melebihi rasa syukur kami saat ini karna bantuan aki sangat berarti bagi keluarga kami di saat kesusahan dengan menanggun 9 anak,kami berprofesi penjual ikan di pasar hutang saya menunpuk di mana-mana sempat terpikir untuk jadikan anak bekerja tki karna keadaan begitu mendesak tapi salah satu anak saya melihat adanya program pesugihan dana gaib tanpa tumbal kami lansung kuatkan niat,Awalnya suami saya meragukan program ini dan melarang untuk mencobanya tapi dari yg saya lihat program ini bergransi hukum,Saya pun tetap menjelaskan suami sampai dia ikut yakin dan alhamdulillah dalam proses 1 hari 1 malam kami bisa menbuktikan bantuan aki melalui dana gaib tanpa tumbal,Bagi saudara-saudaraku yg butuh pertolongan silahkan
    hubungi Ki Witjaksono di:+62852-2223-1459
    selengkapnya klik-> PESUGIHAN TOTO MAGNUM TANPA TUMBAL

    ReplyDelete