Lokasi baru Bengkel




LOKASI BARU BENGKEL = Berhampiran Wetland Dengkil dan Taman Topaz Dengkil





Untuk membuat sebarang perjumpaan, sila membuat 'appointment' terlebih dahulu untuk memudahkan pihak kami dan anda untuk berurusan. Sila hubungi no tertera untuk membuat 'appointment' atau perjumpaan.

Hj Isa : +60127986909 whatsapp / viber / call / sms
Hajjah : +60126588744 whatsapp / call /sms


Email : hjisabnu29@gmail.com

Wednesday 20 August 2014

Minyak kayu kemuning hitam dgn campuran teras2 kayu terpilih


Alhamdulillah degan rahmat dan hidayahnya dapat saya membuat ramuan minyak teras kayu kemuning hitam dan beberapa teras yg lain seperti teras kemuning hitam, teras raja kayu putih, teras raja kayu merah, teras raja kayu hitam, teras kemuning emas, teras gemunggal dan pelbagai teras lagi.
Minyak ini dimasak dgn menggunakan slow cooking dan sehingga mendidih dan melihatkan kayu2 teras telah mengeluarkan bueh.


Setelah di botolkan dan ianya mendapat sambutan yg sangat menggalakkan dari pelanggan kami. saya gunakan minyak ini untuk menyapu pada kayu2 yg telah siap digosok untuk menjaga aura kayu dan mengilatkan serta memberi ketahan kepada kayu.

 
Saya juga gunakan minyak ini utk mengurut pada badan yg sengal2 dan macam2 guna boleh di ikhtiarkan penggunaannya insyaalah
 
Kalau budak2 selalu nangis malam cuba disapukan di ubun2 atau pusatnya insyaallah dan ada yg luka2 sila sapukan sahaja minyak kemuning hitam ni insyaallah.
 
Sesiapa yg memerlukan bekalan minyak ini sila hubungi hj isa 0127986909 atau whatsapp beliau
 

No comments:

Post a Comment