Lokasi baru Bengkel




LOKASI BARU BENGKEL = Berhampiran Wetland Dengkil dan Taman Topaz Dengkil





Untuk membuat sebarang perjumpaan, sila membuat 'appointment' terlebih dahulu untuk memudahkan pihak kami dan anda untuk berurusan. Sila hubungi no tertera untuk membuat 'appointment' atau perjumpaan.

Hj Isa : +60127986909 whatsapp / viber / call / sms
Hajjah : +60126588744 whatsapp / call /sms


Email : hjisabnu29@gmail.com

Tuesday 10 December 2013

I love my family

 

 
 
 

 
 Assalamualaikum pengunjung budiman nak share serba sedikit mengenai family saya ni..... saya berkahwin dgn seoarang guru matematik yg sekarang mengajar di Sek Keb Dengkil 28 tahun yg lalu dan Alhamdulillah dikurniakan seramai 5 org cahayamata.


Yang sulong Syafiq (26 tahun )baru habis belajar di Salem India dlm jurusan pergigian dan sedang menunggu panggilan dari SPA. Anak kedua Syamimi (25) baru menghabiskan Chambering utk menjadi seorang peguamcara. Ketiga Syafiqah masih menuntut dlm bidang Ijazah interior architecture di UITM dlm semester ketiga. Yg ke empat Syazwan sedang di semester kedua diploma computer sains dan yg kelima Erra Syahira masih di tingkatan 2 dan akan ke tingkatan 3 2014 nanti.


Isteri saya Mama Ani juga mempunyai minat yg tinggi terhadap kayu ni dan sudah boleh membuat imam dan bilal utk tasbih .

 
 
Anak sulong ni pun tak kurang minatnya terhadap kayu. Mengilat dan mengosok kayu kemuning hitam memang perlukan kesabaran.
 
 
Ini anak ke empat syazwan yg sedang menggosok tongkat kayu.

 
Anak kelima erra juga mempunyai minat dlm bidang seni ni....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alhamdulillah semua keluarga menyokong antara satu sama lain dlm membina kekeluargaan ini dan saya sangat bersyukur atas kurniaan Allah terhadap Isteri dan anak2 yg bersama2 dlm bidang hobi yg saya ceburi ini....Alhamdulillah ya Allah.
 
 
 

 
 
 
Semoga keluarga kami mendapat perlindungan dan rahmat mu ya Allah dan keredaanmu .....amin ya rabbalalamin
 
 
 


 
 
 
 
 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment