Lokasi baru Bengkel




LOKASI BARU BENGKEL = Berhampiran Wetland Dengkil dan Taman Topaz Dengkil





Untuk membuat sebarang perjumpaan, sila membuat 'appointment' terlebih dahulu untuk memudahkan pihak kami dan anda untuk berurusan. Sila hubungi no tertera untuk membuat 'appointment' atau perjumpaan.

Hj Isa : +60127986909 whatsapp / viber / call / sms
Hajjah : +60126588744 whatsapp / call /sms


Email : hjisabnu29@gmail.com

Monday 28 November 2016

That Vintage Look - By KWM Craft

Assalamualaikum.....Bismillah....


Selalunya bila kita cakap mengenai vintage atau koleksi-koleksi vintage, ramai yang pasti terbayang akan fashion pakaian vintage yang dijual di Zalora, fashion vloggers, ataupun di kedai-kedai alam maya yang mengutarakan fashion vintage zaman dulu-dulu yang memang cantik-tertarik-menarik-kau-memang-dabomb!

haaaa....bagi pencinta fashion, koleksi pakaian vintage ni memang klasik, dan nampak sopan  (mostly).

Anyway, hari ni kita bukan nak jadi agent pakaian vintage. Tapi hari ni kita nak share satu projek "Vintage Furniture" yang pernah kami buat dahulu.

Vintage atau nama lainnya - klasik, memang tak pernah lapuk dek zaman, tak pernah tak jemu memandangnnya. Ada juga pepatah berbunyi, "makin tua makin menjadi", dimana kalau dari segi maksud, saya rasa semua orang sudah ambil maklum bukan? tapi, kalau kita pandang dari perspektif saya si tukang kayu, Vintage Furniture atau perabut klasik ini sangat tinggi nilainya dari segi citarasa dan kesenian orang yang menyukai perabut ala-ala vintage ini.

Semasa saya mula berjinak dalam bidang pertukangan ini, inilah antara projek "Vintage Furniture" yang saya terima. Selari dengan konsep, kami bentuk perabut klasik ini dari kayu-kayu lama dan kami cat menggunakan warna-warna pastel untuk mnyerlahkan lagi keaslian dari segi "Vintage look" yang ingin ditonjolkan dari hasil pertukangan ini.

Disini saya share hasil pertukangan "Vintage Furniture" oleh KWM Craft.






Projek ini merupakan salah satu hasil pertukangan yang lain daripada yang lain yang pernah kami buat. Jadi, bagi sesiapa yang berhajat nak perabut dengan tema "That Vintage Look" untuk rumah, cafe hipster sudut bacaan dan sebagainya, anda boleh lah hubungi mana-mana representative KWM Craft dibawah ini:

Haji: 012.798.6909
Hajjah: 012.658.8744
Firdaus: 013.202.3420
Sara: 011.1195.7717

Adios!



No comments:

Post a Comment